logo
ArEn

نتایج جست و جو:

44

تعداد نتایج:

44

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت

کلیدواژه: بازاریابی حسی ؛ بانکداری قرض الحسنه ؛ توسعه خدمت جدید ؛ صنعت بانکداری

نویسندگان: رضوانی، مهران ؛ مبارکی، محمدحسن ؛ ایران نژاد پاریزی، الهام

ناشر: چشم انداز مدیریت بازرگانی

با توجه به افزایش رقابت در صنعت بانکداری طی چند سال اخیر و ظهور تعداد زیاد بانک‌های خصوصی، الزام استفاده از روش‌های نوین بازاریابی در ارائه خدمات جدید بیش از پیش احساس می‌شود. بازاریابی حسی یکی از روش‌های نوظهور بازاریابی است. هدف مطالعه حاضر، شناسایی تأثیر بازاریابی حسی بر توسعه خدمات جدید در بانک ... ادامه

سال:1393

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی وضعیت بازار غیرمتشکل پولی در ایران

کلیدواژه: بازار غیرمتشکل پولی ؛ تعاونی اعتبار ؛ شرکت لیزینگ ؛ صرافی ؛ صندوق قرض الحسنه ؛ عملیات بانکی

نویسندگان: اسپندی، فتح الله ؛ ایران نژاد، محمدرضا ؛ کاوه فیروز، علی

ناشر: دانش ارزیابی

از دهه 1370 به بعد در ایران؛ صندوق ها، شرکت ها و موسساتی تاسیس و شروع به فعالیت کرده و به امر سپرده گیری و اعطای تسهیلات به متقاضیان پرداختند. با گذشت زمان، تعداد و حجم عملیات و مبادلات پولی آنها افزایش یافت و در نتیجه سهمی از بازار پول را به خود اختصاص دادند. از آنجا که اغلب این موسسات فاقد مجوز از... ادامه

سال:1389

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فعالیت های خیریه مساجد در پیوند با نهضت امام خمینی

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ؛ روحانیون ؛ صندوق قرض الحسنه ؛ مبارزان سیاسی ؛ مساجد

نویسندگان: رجایی، الهام ؛ منصوری، توران

ناشر: حضور

مسـئلۀاصلی این مقاله بررسـی چگونگی فعالیتهای خیریۀبرخی مسـاجد و حسـینیههای شهرتهران در پیوند با نهضت امام خمینی از سـالهای1342تا1357اسـت که با اسـتفاده از رویکردتوصیفی به بررسی بخشی از اینگونه فعالیتها پرداخته شده است.از آنجا که مبارزین سیاسی با تنگناهای مالی زیادی از سوی رژیم مواجه شدند دست به ا... ادامه

سال:1393

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر راحتی و تعامل اجتماعی بر رضایت مشتری با توجه به نقش میانجی تجربه ی مشتری (مطالعه ی موردی: بانک قرض الحسنه ی مهر ایران)

کلیدواژه: تجربه ؛ تعاملات مشتریان ؛ راحتی خدمات ؛ رضایتمندی

نویسندگان: سهرنگی نژاد ، اسما

ناشر: دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشکده مدیریت و اقتصاد

قرض الحسنه بعنوان یک ابزار مهم رفع نیاز های مالی مورد تاکید شدید اسلام قرار گرفته است و در حال حاضر تعداد قابل توجهی صندوق قرض الحسنه در کشور به اعطای این تسهیلات می پردازند که عمدتا نیازهای مصرفی را هدفگیری نموده است.از سوی دیگر فعالیت دیگری در دنیا به نام تامین مالی خرد از اعتبار قابل توجهی در عرص... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل